Konu
bu adam çok zeki :)
16-08-2009, 22:57:29
#3
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Yarın bir gün gelir " Adsense beni banladı, halbu ki hile yapmamıştım. Türk'lere karşı gazeri var. F*ck Adsense " der.