• 16-08-2009, 23:07:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Siz 30 - 40 kere tıklayınca reklam verenlerin hoşuna gitcekmi? Çok mantıksız konusuyorsunuz
  • 16-08-2009, 23:08:48
    #11
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz 30 - 40 kere tıklayınca reklam verenlerin hoşuna gitcekmi? Çok mantıksız konusuyorsunuz
    adam banlancak . reklam verenede bişey olmayacak.
  • 16-08-2009, 23:10:02
    #12
    Sömürülen google değilki adam gibi site yapmaya çalışıp bişi kazanamayan bizleriz. Böyle uyduruk siteler yüzünde çöp site reklamları alıp başını gidio
  • 16-08-2009, 23:14:09
    #13
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya güzel kardeşler bakın bırakın yapsınlar sömürsünler googleyi. Sömürende bir TÜRK kardeşiniz yani nedir tıklatma banlatma hevesi?

    Ah ah bide şu çekilmez Dünya'da senin gibi kendini ileri zekalı sanan insanlar olmasa ne güzel olurdu.Sen Google'ın adwords ve adsense sistemlerinin işleyişlerini öğren sonra burda yorum yap olur mu?
  • 16-08-2009, 23:16:37
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah bide şu çekilmez Dünya'da senin gibi kendini ileri zekalı sanan insanlar olmasa ne güzel olurdu.Sen Google'ın adwords ve adsense sistemlerinin işleyişlerini öğren sonra burda yorum yap olur mu?
    Bana mı diyorsun bunu
  • 16-08-2009, 23:18:45
    #15
    10 15 kere tıkladım sayfa to'su kac oldu acaba
  • 16-08-2009, 23:18:58
    #16
    Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana mı diyorsun bunu
    senden alıntı yaptığına göre bana demiyor heralde
  • 16-08-2009, 23:19:57
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Xdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan saçma yorum görmedim. Reklamı verenin sen olduğunu düşün bir akıllıda diyoki gelin yeni kerizler buldum. bana destek olunda sömüreyim şunu
    O adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.

    Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ?
  • 16-08-2009, 23:22:21
    #18
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz 30 - 40 kere tıklayınca reklam verenlerin hoşuna gitcekmi? Çok mantıksız konusuyorsunuz
    Senin biraz ekmeğe ihtiyacın var hocam Yakınlarda fırın varsa durma hemen koş ekmekleri al.