bu adam çok zeki :)
36
●2.345
- 16-08-2009, 23:08:48adam banlancak . reklam verenede bişey olmayacak.Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:10:02Sömürülen google değilki adam gibi site yapmaya çalışıp bişi kazanamayan bizleriz. Böyle uyduruk siteler yüzünde çöp site reklamları alıp başını gidio
- 16-08-2009, 23:14:09Loophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah ah bide şu çekilmez Dünya'da senin gibi kendini ileri zekalı sanan insanlar olmasa ne güzel olurdu.Sen Google'ın adwords ve adsense sistemlerinin işleyişlerini öğren sonra burda yorum yap olur mu? - 16-08-2009, 23:16:37Eposta Aktivasyonu GerekmekteBana mı diyorsun bunuHyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:18:58senden alıntı yaptığına göre bana demiyor heraldeLoophus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2009, 23:19:57Eposta Aktivasyonu GerekmekteO adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.Xdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ? - 16-08-2009, 23:22:21Senin biraz ekmeğe ihtiyacın var hocamJemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakınlarda fırın varsa durma hemen koş ekmekleri al.