bundan saçma yorum görmedim. Reklamı verenin sen olduğunu düşün bir akıllıda diyoki gelin yeni kerizler buldum. bana destek olunda sömüreyim şunu
O adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.
Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ?