Xerox kardeşim örneğin güzel.
fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu

ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.
Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.
bildiğim kadarıyla banlanma sebebi olan tıklamalar reklamverene yansımıyor, yani reklamverenin bir zararı yok
ayrıca sen aylak kaldın sanırsam, PM den sitemi vereyim post at biraz siteye hem için açılır