O adam oraya istediğini yazar site adama ait olduktan sonra kimse karışamaz. Ve şunu unutmaki reklamlara tıklamak zorunda değilsin. Artık internette herkes bilinçli olmak zorunda. Elin kolun tutuyorsa tıklamıyacaksın.
Sen ve senin düşüncende aynı fikirde olan arkadaşlar olduğu sürece hiçbiryere varamassınız, sen bu adamı banlatıcaksın ne kazanıcaksın ? O adam gene yapmıyacak mı ?
tmam o oraya yazıyor bende buraya yazıyorum. Ve o siteye karışmıyorumda, yardım edin diye konuyu açtım

zorunda değilim ama adam demişki destek olun bende r10 dan iyi destek çıkar diye yazdım

gene yapsın yada yapmasın demiyorum destek vermek lazım biz Türk'üz