Xerox kardeşim örneğin güzel.
fakat şunu belirteyim ben yapılanın dogru oldugunu savunmuyorum ama sizin yaptıgınızda dogru sayılmaz, Siz şimdi gidip o reklama tık atıyorsunuz reklam verenin hesabı düşmüyormu ne kadar akıllısınız ya halbuki bunu yapıcagınıza direk googleye şikayet etseniz ha ?
Konuştuklarınız ve yaptıklarınız birbirini nedense tutmuyor.

Ve ayrıca konu altında yok fırındı yok matbaaydı alakasız şeylerle haklı olmaya calısmayınız.