cenq_beacher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hesap durduruldu..
41
●2.440
- 09-10-2013, 23:31:00geçmiş olsun bir itiraz maili at maili attıktan sonra sana gerekçe olarak mail yollayacaklar nedenini büyük ihtimal geçersiz etkinlik; geçersiz tıktan ban yedin. Yapcak birşey yok malesef ben çok denedim malesef olmadı 20 25 itiraz yazdım adamlar hazır cevap yolluyor... :S
- 10-10-2013, 07:22:28Bana mail bile gelmediki o yüzden parayi alirmiyim bilmiyorum. .tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2013, 11:19:29Itiraz ettim dun gece sonuc ne olur bilmiyorum gecen ayki kesinlesen kazancimi verirlermi bilmiyorum hesabi durdurduklarinda mail bile atmamislar parayi veririz vermeyiz veya bu sebepten dolayı durdurduk diye bilgisi olan var mi?
- 10-10-2013, 11:23:57kimseye sebepsiz bir ban atmaz adsense. mutlaka bir sebebi vardır.Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuya dönecek olursak;
benimde hesabım 1 kere aynı şekilde kapatılmıştı. mail 1-2 saat içerisinde geliyor.
reklamlarda 1-2 saat içinde kendiliğinden kayboluyor...
tek yapman gereken,
eğer haklı olduğunu düşünüyorsan güçlü, açıklayıcı ve kolay anlaşılan bir itiraz formu doldurup onlara göndermen.
benim banı 6 saat sonra açmışlardı...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:23:18 --
evet kesinleşmiş kazançlarını gönderiyorlarcenq_beacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-10-2013, 11:34:01s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam adsenseye toz kondurmuyorsun ama bir hilekarlik yapmadan ban yiyen cok gecen gun sayfa goruntulenme dondu saymamaya basladi ama tiklama devam ediyordu sayfa görüntülenmesi durdugu icin sayfa to aldi basini gitti hemn geri bildirimde bulundum ama ertesi gun dun yani affetmedi simdi parayi acaba yatirirlarmi dusunup durcaz bu arada bilgiler icin tskler - 10-10-2013, 11:43:51adsenseye toz kondurmamak değil... Adamlar iyi ve düzgün çalışıyor. bugüne kadar 1 kişinin parası kalmış mı onlarda?cenq_beacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben diyorum ki eğer banlandıysan bir sebebi vardır. Haklı ya da haksız orasını bilemem. ama bir sebep vardır.
ve diyorum ki eğer haksız olduğunu düşünüyorsan, bunu onlara detaylıca anlat. zaten eğer haklıysan hemen kaldırıyorlar banı.
ama haksız olduğun kesin olarak kanıtlanmışsa açmazlar.
adsense çok iyi çalışır. bizim düşündüğümüzden çok daha kapsamlı kontrol ve tekik şekilleri var. durduk yere kimseyi banlamazlar.
en basitinden onlarda senin üzerinden para kazanıyorlar. bu iş keyif işi değil yani.
herneyse. eğer haklıysan umarım açılır hesabın...