• 09-10-2013, 23:29:48
    #10
    cenq_beacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecen ayki kesinleşen kazanclarımı alabilirmiyim arkadaşlar?
    kesinleşmiş kazancı alırsın, ben aldım sorun olmadı... ama buy ayki biriken kazancı alamazsın...
  • 09-10-2013, 23:31:00
    #11
    geçmiş olsun bir itiraz maili at maili attıktan sonra sana gerekçe olarak mail yollayacaklar nedenini büyük ihtimal geçersiz etkinlik; geçersiz tıktan ban yedin. Yapcak birşey yok malesef ben çok denedim malesef olmadı 20 25 itiraz yazdım adamlar hazır cevap yolluyor... :S
  • 09-10-2013, 23:32:49
    #12
    Bildiğim kadarıyla geçersiz tıktan banlanınca ödeme yapılmıyor.Mailde belirtmiş olmaları lazım ama ödeme durumunu.Ödeme yapılmayanlarda genelde hiç bir ödeme almayacaksınız yazıyormuş.
  • 10-10-2013, 07:22:28
    #13
    tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla geçersiz tıktan banlanınca ödeme yapılmıyor.Mailde belirtmiş olmaları lazım ama ödeme durumunu.Ödeme yapılmayanlarda genelde hiç bir ödeme almayacaksınız yazıyormuş.
    Bana mail bile gelmediki o yüzden parayi alirmiyim bilmiyorum. .
  • 10-10-2013, 08:48:28
    #14
    Bu sıralar cok duyuyorum hesap durdurma işlerini.
    Geçmiş olsun.
    walla korkmaya başladım.
  • 10-10-2013, 11:19:29
    #15
    Itiraz ettim dun gece sonuc ne olur bilmiyorum gecen ayki kesinlesen kazancimi verirlermi bilmiyorum hesabi durdurduklarinda mail bile atmamislar parayi veririz vermeyiz veya bu sebepten dolayı durdurduk diye bilgisi olan var mi?
  • 10-10-2013, 11:23:57
    #16
    Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebepsiz ban malesef gecmis olsn..gider bi sure sonra reklmlar
    kimseye sebepsiz bir ban atmaz adsense. mutlaka bir sebebi vardır.

    konuya dönecek olursak;

    benimde hesabım 1 kere aynı şekilde kapatılmıştı. mail 1-2 saat içerisinde geliyor.

    reklamlarda 1-2 saat içinde kendiliğinden kayboluyor...

    tek yapman gereken,

    eğer haklı olduğunu düşünüyorsan güçlü, açıklayıcı ve kolay anlaşılan bir itiraz formu doldurup onlara göndermen.

    benim banı 6 saat sonra açmışlardı...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:23:18 --

    cenq_beacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Itiraz ettim dun gece sonuc ne olur bilmiyorum gecen ayki kesinlesen kazancimi verirlermi bilmiyorum hesabi durdurduklarinda mail bile atmamislar parayi veririz vermeyiz veya bu sebepten dolayı durdurduk diye bilgisi olan var mi?
    evet kesinleşmiş kazançlarını gönderiyorlar
  • 10-10-2013, 11:34:01
    #17
    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimseye sebepsiz bir ban atmaz adsense. mutlaka bir sebebi vardır.

    konuya dönecek olursak;

    benimde hesabım 1 kere aynı şekilde kapatılmıştı. mail 1-2 saat içerisinde geliyor.

    reklamlarda 1-2 saat içinde kendiliğinden kayboluyor...

    tek yapman gereken,

    eğer haklı olduğunu düşünüyorsan güçlü, açıklayıcı ve kolay anlaşılan bir itiraz formu doldurup onlara göndermen.

    benim banı 6 saat sonra açmışlardı...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:23:18 --



    evet kesinleşmiş kazançlarını gönderiyorlar


    Hocam adsenseye toz kondurmuyorsun ama bir hilekarlik yapmadan ban yiyen cok gecen gun sayfa goruntulenme dondu saymamaya basladi ama tiklama devam ediyordu sayfa görüntülenmesi durdugu icin sayfa to aldi basini gitti hemn geri bildirimde bulundum ama ertesi gun dun yani affetmedi simdi parayi acaba yatirirlarmi dusunup durcaz bu arada bilgiler icin tskler
  • 10-10-2013, 11:43:51
    #18
    cenq_beacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam adsenseye toz kondurmuyorsun ama bir hilekarlik yapmadan ban yiyen cok gecen gun sayfa goruntulenme dondu saymamaya basladi ama tiklama devam ediyordu sayfa görüntülenmesi durdugu icin sayfa to aldi basini gitti hemn geri bildirimde bulundum ama ertesi gun dun yani affetmedi simdi parayi acaba yatirirlarmi dusunup durcaz bu arada bilgiler icin tskler
    adsenseye toz kondurmamak değil... Adamlar iyi ve düzgün çalışıyor. bugüne kadar 1 kişinin parası kalmış mı onlarda?

    ben diyorum ki eğer banlandıysan bir sebebi vardır. Haklı ya da haksız orasını bilemem. ama bir sebep vardır.

    ve diyorum ki eğer haksız olduğunu düşünüyorsan, bunu onlara detaylıca anlat. zaten eğer haklıysan hemen kaldırıyorlar banı.

    ama haksız olduğun kesin olarak kanıtlanmışsa açmazlar.

    adsense çok iyi çalışır. bizim düşündüğümüzden çok daha kapsamlı kontrol ve tekik şekilleri var. durduk yere kimseyi banlamazlar.

    en basitinden onlarda senin üzerinden para kazanıyorlar. bu iş keyif işi değil yani.

    herneyse. eğer haklıysan umarım açılır hesabın...