kimseye sebepsiz bir ban atmaz adsense. mutlaka bir sebebi vardır.
konuya dönecek olursak;
benimde hesabım 1 kere aynı şekilde kapatılmıştı. mail 1-2 saat içerisinde geliyor.
reklamlarda 1-2 saat içinde kendiliğinden kayboluyor...
tek yapman gereken,
eğer haklı olduğunu düşünüyorsan güçlü, açıklayıcı ve kolay anlaşılan bir itiraz formu doldurup onlara göndermen.
benim banı 6 saat sonra açmışlardı...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:23:18 --
evet kesinleşmiş kazançlarını gönderiyorlar
Hocam adsenseye toz kondurmuyorsun ama bir hilekarlik yapmadan ban yiyen cok gecen gun sayfa goruntulenme dondu saymamaya basladi ama tiklama devam ediyordu sayfa görüntülenmesi durdugu icin sayfa to aldi basini gitti hemn geri bildirimde bulundum ama ertesi gun dun yani affetmedi simdi parayi acaba yatirirlarmi dusunup durcaz bu arada bilgiler icin tskler