Bildiğim kadarıyla geçersiz tıktan banlanınca ödeme yapılmıyor.Mailde belirtmiş olmaları lazım ama ödeme durumunu.Ödeme yapılmayanlarda genelde hiç bir ödeme almayacaksınız yazıyormuş.