geçmiş olsun bir itiraz maili at maili attıktan sonra sana gerekçe olarak mail yollayacaklar nedenini büyük ihtimal geçersiz etkinlik; geçersiz tıktan ban yedin. Yapcak birşey yok malesef ben çok denedim malesef olmadı 20 25 itiraz yazdım adamlar hazır cevap yolluyor... :S