Hocam adsenseye toz kondurmuyorsun ama bir hilekarlik yapmadan ban yiyen cok gecen gun sayfa goruntulenme dondu saymamaya basladi ama tiklama devam ediyordu sayfa görüntülenmesi durdugu icin sayfa to aldi basini gitti hemn geri bildirimde bulundum ama ertesi gun dun yani affetmedi simdi parayi acaba yatirirlarmi dusunup durcaz bu arada bilgiler icin tskler
adsenseye toz kondurmamak değil... Adamlar iyi ve düzgün çalışıyor. bugüne kadar 1 kişinin parası kalmış mı onlarda?
ben diyorum ki eğer banlandıysan bir sebebi vardır. Haklı ya da haksız orasını bilemem. ama bir sebep vardır.
ve diyorum ki eğer haksız olduğunu düşünüyorsan, bunu onlara detaylıca anlat. zaten eğer haklıysan hemen kaldırıyorlar banı.
ama haksız olduğun kesin olarak kanıtlanmışsa açmazlar.
adsense çok iyi çalışır. bizim düşündüğümüzden çok daha kapsamlı kontrol ve tekik şekilleri var. durduk yere kimseyi banlamazlar.
en basitinden onlarda senin üzerinden para kazanıyorlar. bu iş keyif işi değil yani.
herneyse. eğer haklıysan umarım açılır hesabın...