Sebepsiz ban malesef gecmis olsn..gider bi sure sonra reklmlar
kimseye sebepsiz bir ban atmaz adsense. mutlaka bir sebebi vardır.
konuya dönecek olursak;
benimde hesabım 1 kere aynı şekilde kapatılmıştı. mail 1-2 saat içerisinde geliyor.
reklamlarda 1-2 saat içinde kendiliğinden kayboluyor...
tek yapman gereken,
eğer haklı olduğunu düşünüyorsan güçlü, açıklayıcı ve kolay anlaşılan bir itiraz formu doldurup onlara göndermen.
benim banı 6 saat sonra açmışlardı...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:23:18 --
Itiraz ettim dun gece sonuc ne olur bilmiyorum gecen ayki kesinlesen kazancimi verirlermi bilmiyorum hesabi durdurduklarinda mail bile atmamislar parayi veririz vermeyiz veya bu sebepten dolayı durdurduk diye bilgisi olan var mi?
evet kesinleşmiş kazançlarını gönderiyorlar