tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla geçersiz tıktan banlanınca ödeme yapılmıyor.Mailde belirtmiş olmaları lazım ama ödeme durumunu.Ödeme yapılmayanlarda genelde hiç bir ödeme almayacaksınız yazıyormuş.
Bana mail bile gelmediki o yüzden parayi alirmiyim bilmiyorum. .