• 12-05-2026, 14:56:42
    #19
    Herkese merhaba,

    Konuma denk gelmişsinizdir belki bilemiyorum ama örnekler ekledim, fikirlerinizi merak ediyorum özellikle kalıtesi bakımından, uygun vaktinizde değerlendirirseniz memnun olurum...

    Özellikle kıyas ve farkları anlamak açısından 3er aynı metin, farklı tonlama, farklı stilde kadın seslerinden test örnek video linkleri eklenmiştir...

    https://www.r10.net/youtube/4753870-...post1090873330
  • 13-05-2026, 01:27:36
    #20
    lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,

    Konuma denk gelmişsinizdir belki bilemiyorum ama örnekler ekledim, fikirlerinizi merak ediyorum özellikle kalıtesi bakımından, uygun vaktinizde değerlendirirseniz memnun olurum...

    Özellikle kıyas ve farkları anlamak açısından 3er aynı metin, farklı tonlama, farklı stilde kadın seslerinden test örnek video linkleri eklenmiştir...

    https://www.r10.net/youtube/4753870-...post1090873330
    Oldukça güzel hocam, eline sağlık.

    Fish Speech ile üretiyorsun sanırım, denediklerim arasında en kalitesi buydu.
  • 13-05-2026, 10:30:24
    #21
    4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça güzel hocam, eline sağlık.

    Fish Speech ile üretiyorsun sanırım, denediklerim arasında en kalitesi buydu.
    Saolun hocam, teşekkür ederim...

    Hayır, kendi videolarım için sistem hazırlamıştım, satışa çıkarsam mı acaba diye düşündüğüm için konu açtım, hala düzenlemeler yapıyorum ama şuanki durumun test sesleri bu şekilde...
  • 13-05-2026, 11:02:47
    #22
    lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saolun hocam, teşekkür ederim...

    Hayır, kendi videolarım için sistem hazırlamıştım, satışa çıkarsam mı acaba diye düşündüğüm için konu açtım, hala düzenlemeler yapıyorum ama şuanki durumun test sesleri bu şekilde...
    Hocam satışa sunacaksan hız açısından iyi olması lazım, kullanım kolaylığı olması lazım.

    Testler güzel fakat o konuya da yorum yazdım burada da belirteyim onlarca açık kaynak model var neden tercih etsinler sizi ?

    Bu soruya çok sağlam cevaplar üretmelisiniz ki satışa sunulduğunda talep olsun aksi halde bende düşündüm sizin düşündüğünüzü fakat sürdürülebilir bir şey değil..

    Umarım gönlünce olur her şey.
  • 13-05-2026, 16:27:41
    #23
    türkçe dışında bir dil kullanacaksanız kendi klon sesinizle voicebox kurarak bunu yapabilirsiniz. chatterbox modelinde türkçe seçeneği de var ama çok kullanışlı değil.
  • 13-05-2026, 16:35:51
    #24
    iowa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkçe dışında bir dil kullanacaksanız kendi klon sesinizle voicebox kurarak bunu yapabilirsiniz. chatterbox modelinde türkçe seçeneği de var ama çok kullanışlı değil.
    Göz atacağım teşekkürler hocam.
  • 18-05-2026, 15:08:19
    #25
    4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam satışa sunacaksan hız açısından iyi olması lazım, kullanım kolaylığı olması lazım.

    Testler güzel fakat o konuya da yorum yazdım burada da belirteyim onlarca açık kaynak model var neden tercih etsinler sizi ?

    Bu soruya çok sağlam cevaplar üretmelisiniz ki satışa sunulduğunda talep olsun aksi halde bende düşündüm sizin düşündüğünüzü fakat sürdürülebilir bir şey değil..

    Umarım gönlünce olur her şey.
    kusura bakmayın hocam, okuduğumda yanıtlayamamıştım sonra da aklımdan çıkmış.

    cevap basit aslında, siz de bilirken mesela açık kaynaklar olduğunu ona rağmen şu an kullanmıyorsunuz sanırım, siz de yapabilirsiniz tabi. isteyen herkes yapabilir.

    sonuçta evet ücret ödeniyor kaliteli servislwre neticede çok da kullanıcısı var. kolaylık isteyen, kalite bekleyen, uğraşmak istemeyen yada yaoamayacağını düşünen, ilgi alanıma girmeyen çok insan var.

    kendim için yeteri kadar ses hazırlamıştım, şuan ingilizce 6k+ diğer 9 dilde de 3k+ ses oldu. ücretide ugrasmaya degmez denecek kadar makul olursa eger tercih eden olabilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=98lK_R6QSZc


    whatsapp den attigim icin videoyu, kalite cok dusuk ama anlasilir belki arayuzu. elevenlabs den fikir alarak, birazcik degisiklikle simdilik boyle bisey hazirladim.
  • 18-05-2026, 16:01:21
    #26
    lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayın hocam, okuduğumda yanıtlayamamıştım sonra da aklımdan çıkmış.

    cevap basit aslında, siz de bilirken mesela açık kaynaklar olduğunu ona rağmen şu an kullanmıyorsunuz sanırım, siz de yapabilirsiniz tabi. isteyen herkes yapabilir.

    sonuçta evet ücret ödeniyor kaliteli servislwre neticede çok da kullanıcısı var. kolaylık isteyen, kalite bekleyen, uğraşmak istemeyen yada yaoamayacağını düşünen, ilgi alanıma girmeyen çok insan var.

    kendim için yeteri kadar ses hazırlamıştım, şuan ingilizce 6k+ diğer 9 dilde de 3k+ ses oldu. ücretide ugrasmaya degmez denecek kadar makul olursa eger tercih eden olabilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=98lK_R6QSZc


    whatsapp den attigim icin videoyu, kalite cok dusuk ama anlasilir belki arayuzu. elevenlabs den fikir alarak, birazcik degisiklikle simdilik boyle bisey hazirladim.
    Eline sağlık hocam, güzel olmuş umarım globale açılırsın güzel kazançlar elde edersin.

    Pek çok lokal modeli denedim. İçlerinden en iyisi fish speech v2 bu versiyonu kullanmak için gplu sunucu gerekiyor ve oldukça maliyetli.

    Denediğim diğer modellerin çoğu halisünasyon görüyor, cümle sonlarında cümlede olmayan kelimeleri veya garip garip "do-re-mi-fa" gibi sesler çıkarıyor.

    Kolay gelsin 🙂
  • 18-05-2026, 16:09:20
    #27
    4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık hocam, güzel olmuş umarım globale açılırsın güzel kazançlar elde edersin.

    Pek çok lokal modeli denedim. İçlerinden en iyisi fish speech v2 bu versiyonu kullanmak için gplu sunucu gerekiyor ve oldukça maliyetli.

    Denediğim diğer modellerin çoğu halisünasyon görüyor, cümle sonlarında cümlede olmayan kelimeleri veya garip garip "do-re-mi-fa" gibi sesler çıkarıyor.

    Kolay gelsin 🙂
    cok tesekkurler hocam iyi niyetleriniz icin, umarim...

    aynen garip sesler, gulmeler gibi duygu durum bozukluklari oluyor ayni insanlar gibi... 🥴 hatta o sesler bazen dinlerken korkutucu bile oluyor, o kadar gercek gelince ses. cok cok uzun sure bu tip sorunlari cozmek icin cok ugrastim. henuz belki denk gelmedigim suana kadar baska sorunlar vardir ama halisunasyon, kahkaha, metinde olmayan uydurma kelime hece gibi durumlar yok. ozellikle kendim kullanirken uzun metin karakter sınırımda olmadigi icin o sekilde de denedim. simdilik bisey yok bakalim.

    yani uzun lafin kisasi acik kaynaklar var evet ama kullanimi veya sorunlari cozmek cok da kolay degil, hem zaman hem emek istiyor, sabir istiyor...