Herkese merhaba,
Konuma denk gelmişsinizdir belki bilemiyorum ama örnekler ekledim, fikirlerinizi merak ediyorum özellikle kalıtesi bakımından, uygun vaktinizde değerlendirirseniz memnun olurum...
Özellikle kıyas ve farkları anlamak açısından 3er aynı metin, farklı tonlama, farklı stilde kadın seslerinden test örnek video linkleri eklenmiştir...
https://www.r10.net/youtube/4753870-...post1090873330
Edge TTS kullanan varmı ?
27
●1.160
- 13-05-2026, 01:27:36Oldukça güzel hocam, eline sağlık.lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fish Speech ile üretiyorsun sanırım, denediklerim arasında en kalitesi buydu. - 13-05-2026, 10:30:24Saolun hocam, teşekkür ederim...4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, kendi videolarım için sistem hazırlamıştım, satışa çıkarsam mı acaba diye düşündüğüm için konu açtım, hala düzenlemeler yapıyorum ama şuanki durumun test sesleri bu şekilde... - 13-05-2026, 11:02:47Hocam satışa sunacaksan hız açısından iyi olması lazım, kullanım kolaylığı olması lazım.lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Testler güzel fakat o konuya da yorum yazdım burada da belirteyim onlarca açık kaynak model var neden tercih etsinler sizi ?
Bu soruya çok sağlam cevaplar üretmelisiniz ki satışa sunulduğunda talep olsun aksi halde bende düşündüm sizin düşündüğünüzü fakat sürdürülebilir bir şey değil..
Umarım gönlünce olur her şey. - 13-05-2026, 16:35:51Göz atacağım teşekkürler hocam.iowa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2026, 15:08:19kusura bakmayın hocam, okuduğumda yanıtlayamamıştım sonra da aklımdan çıkmış.4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap basit aslında, siz de bilirken mesela açık kaynaklar olduğunu ona rağmen şu an kullanmıyorsunuz sanırım, siz de yapabilirsiniz tabi. isteyen herkes yapabilir.
sonuçta evet ücret ödeniyor kaliteli servislwre neticede çok da kullanıcısı var. kolaylık isteyen, kalite bekleyen, uğraşmak istemeyen yada yaoamayacağını düşünen, ilgi alanıma girmeyen çok insan var.
kendim için yeteri kadar ses hazırlamıştım, şuan ingilizce 6k+ diğer 9 dilde de 3k+ ses oldu. ücretide ugrasmaya degmez denecek kadar makul olursa eger tercih eden olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=98lK_R6QSZc
whatsapp den attigim icin videoyu, kalite cok dusuk ama anlasilir belki arayuzu. elevenlabs den fikir alarak, birazcik degisiklikle simdilik boyle bisey hazirladim. - 18-05-2026, 16:01:21Eline sağlık hocam, güzel olmuş umarım globale açılırsın güzel kazançlar elde edersin.lalala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek çok lokal modeli denedim. İçlerinden en iyisi fish speech v2 bu versiyonu kullanmak için gplu sunucu gerekiyor ve oldukça maliyetli.
Denediğim diğer modellerin çoğu halisünasyon görüyor, cümle sonlarında cümlede olmayan kelimeleri veya garip garip "do-re-mi-fa" gibi sesler çıkarıyor.
Kolay gelsin 🙂 - 18-05-2026, 16:09:20cok tesekkurler hocam iyi niyetleriniz icin, umarim...4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen garip sesler, gulmeler gibi duygu durum bozukluklari oluyor ayni insanlar gibi... 🥴 hatta o sesler bazen dinlerken korkutucu bile oluyor, o kadar gercek gelince ses. cok cok uzun sure bu tip sorunlari cozmek icin cok ugrastim. henuz belki denk gelmedigim suana kadar baska sorunlar vardir ama halisunasyon, kahkaha, metinde olmayan uydurma kelime hece gibi durumlar yok. ozellikle kendim kullanirken uzun metin karakter sınırımda olmadigi icin o sekilde de denedim. simdilik bisey yok bakalim.
yani uzun lafin kisasi acik kaynaklar var evet ama kullanimi veya sorunlari cozmek cok da kolay degil, hem zaman hem emek istiyor, sabir istiyor...