4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık hocam, güzel olmuş umarım globale açılırsın güzel kazançlar elde edersin.

Pek çok lokal modeli denedim. İçlerinden en iyisi fish speech v2 bu versiyonu kullanmak için gplu sunucu gerekiyor ve oldukça maliyetli.

Denediğim diğer modellerin çoğu halisünasyon görüyor, cümle sonlarında cümlede olmayan kelimeleri veya garip garip "do-re-mi-fa" gibi sesler çıkarıyor.

Kolay gelsin 🙂
cok tesekkurler hocam iyi niyetleriniz icin, umarim...

aynen garip sesler, gulmeler gibi duygu durum bozukluklari oluyor ayni insanlar gibi... 🥴 hatta o sesler bazen dinlerken korkutucu bile oluyor, o kadar gercek gelince ses. cok cok uzun sure bu tip sorunlari cozmek icin cok ugrastim. henuz belki denk gelmedigim suana kadar baska sorunlar vardir ama halisunasyon, kahkaha, metinde olmayan uydurma kelime hece gibi durumlar yok. ozellikle kendim kullanirken uzun metin karakter sınırımda olmadigi icin o sekilde de denedim. simdilik bisey yok bakalim.

yani uzun lafin kisasi acik kaynaklar var evet ama kullanimi veya sorunlari cozmek cok da kolay degil, hem zaman hem emek istiyor, sabir istiyor...