Saolun hocam, teşekkür ederim...
Hayır, kendi videolarım için sistem hazırlamıştım, satışa çıkarsam mı acaba diye düşündüğüm için konu açtım, hala düzenlemeler yapıyorum ama şuanki durumun test sesleri bu şekilde...
Hocam satışa sunacaksan hız açısından iyi olması lazım, kullanım kolaylığı olması lazım.
Testler güzel fakat o konuya da yorum yazdım burada da belirteyim onlarca açık kaynak model var neden tercih etsinler sizi ?
Bu soruya çok sağlam cevaplar üretmelisiniz ki satışa sunulduğunda talep olsun aksi halde bende düşündüm sizin düşündüğünüzü fakat sürdürülebilir bir şey değil..
Umarım gönlünce olur her şey.