4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oldukça güzel hocam, eline sağlık.

Fish Speech ile üretiyorsun sanırım, denediklerim arasında en kalitesi buydu.
Saolun hocam, teşekkür ederim...

Hayır, kendi videolarım için sistem hazırlamıştım, satışa çıkarsam mı acaba diye düşündüğüm için konu açtım, hala düzenlemeler yapıyorum ama şuanki durumun test sesleri bu şekilde...