Konu
Edge TTS kullanan varmı ?
13-05-2026, 16:27:41
#23
iowa
türkçe dışında bir dil kullanacaksanız kendi klon sesinizle voicebox kurarak bunu yapabilirsiniz. chatterbox modelinde türkçe seçeneği de var ama çok kullanışlı değil.