Konu
Edge TTS kullanan varmı ?
13-05-2026, 16:35:51
#24
4irlines
iowa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
türkçe dışında bir dil kullanacaksanız kendi klon sesinizle voicebox kurarak bunu yapabilirsiniz. chatterbox modelinde türkçe seçeneği de var ama çok kullanışlı değil.
Göz atacağım teşekkürler hocam.