• 08-09-2009, 20:59:54
    #1
    Önceden kurmuş olduğum Emo Türk sitesini dün silip yeniden kurdum ve yeni tema yükledim.

    Emo falan pek anlamam ama her türlü sektör'e girmek lazım

    Üyelik admin onaylıdır.

    Sitede henüz pek bişey yok. Umuyorum zamanla daha güzel olacak

    Nasıl olmuş sizce?

    Emo Türk
  • 08-09-2009, 21:33:28
    #2
    Bende anlamam emodan falan ama site güzel olmuş,

    tebrikler.
  • 08-09-2009, 21:59:20
    #3
    milyon dolarlar verseniz emo sitesi açmam hocam :P kendi düşüncem tabi. site güzel olmuş başarılar.
  • 08-09-2009, 23:44:50
    #4
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende anlamam emodan falan ama site güzel olmuş,

    tebrikler.
    Teşekkür ederim.

    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milyon dolarlar verseniz emo sitesi açmam hocam :P kendi düşüncem tabi. site güzel olmuş başarılar.
    Hocam valla bende açmam normalde ama satmak için açtım zaten emo nedir onu bile bilmem
  • 09-09-2009, 01:32:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Site güzel ama emolardan sırf türkçe'yi katletdikleri için nefret ediyorum.
  • 09-09-2009, 01:38:03
    #6
    adreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site güzel ama emolardan sırf türkçe'yi katletdikleri için nefret ediyorum.
    Aslında bi çok sitemde dikkat ediyorum doğru yazılmasına ama sanırım bu sitede mecbur katlanıcaz
  • 09-09-2009, 01:48:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim.
    Hocam valla bende açmam normalde ama satmak için açtım zaten emo nedir onu bile bilmem

    Hadi hadi; =) siteni altına döktürmüşsünüz. emo nedir ne değildir. =) şaka bir yana tebrikler güzel bir çalışma.
  • 09-09-2009, 01:51:06
    #8
    Güzel olmuş eline sağlık Ramazan kardeşim hayırlı olsun
  • 09-09-2009, 01:52:47
    #9
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi hadi; =) siteni altına döktürmüşsünüz. emo nedir ne değildir. =) şaka bir yana tebrikler güzel bir çalışma.
    Hocam hayko cepkin fan ve kajmer.gen.tr var onları dinleyip emo oldum:P

    Teşekkür ederim yorumunuz için ayrıca imzanız güzelmiş):

    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş eline sağlık Ramazan kardeşim hayırlı olsun
    Eyv. hacı sağolasın inş. daha güzel yapıcam siteyi ama zamana ihtiyacım var