Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.
Hocam valla bende açmam normalde ama satmak için açtım zaten emo nedir onu bile bilmem

Hadi hadi; =) siteni altına döktürmüşsünüz. emo nedir ne değildir. =) şaka bir yana tebrikler güzel bir çalışma.