yha shen boshver emo falan naphcan shekerim
en fazla bu kadar yazabiliyorum emoca.
Ben onu bile yazamam sanırım

yha bhoşfer sathen sathıjam sitei
hocam , bence tema hiç olmamış. daha karamsarlık anlamında siyahi temalar olabilirdi. ama en azından standart emo sitelerinde kullanılan tema değil.
fakat bence bu tema çok canlı.
hayırlısı olması dileğiyle
Tüm emo siteleri genelde koyu ve artık bıkkınlık gelmiştir diye düşünmüştüm

Mavi olan yerler mor olabilir aslında.