• 09-09-2009, 07:55:21
    #19
    yha shen boshver emo falan naphcan shekerim

    en fazla bu kadar yazabiliyorum emoca.
  • 09-09-2009, 13:04:57
    #20
    hocam , bence tema hiç olmamış. daha karamsarlık anlamında siyahi temalar olabilirdi. ama en azından standart emo sitelerinde kullanılan tema değil.

    fakat bence bu tema çok canlı.


    hayırlısı olması dileğiyle
  • 09-09-2009, 15:20:49
    #21
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yha shen boshver emo falan naphcan shekerim

    en fazla bu kadar yazabiliyorum emoca.
    Ben onu bile yazamam sanırım yha bhoşfer sathen sathıjam sitei

    teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam , bence tema hiç olmamış. daha karamsarlık anlamında siyahi temalar olabilirdi. ama en azından standart emo sitelerinde kullanılan tema değil.

    fakat bence bu tema çok canlı.


    hayırlısı olması dileğiyle
    Tüm emo siteleri genelde koyu ve artık bıkkınlık gelmiştir diye düşünmüştüm Mavi olan yerler mor olabilir aslında.
  • 10-09-2009, 20:39:09
    #22
    Eline sağlık çok güzel olmuş site darısı başıma
  • 12-09-2009, 13:47:49
    #23
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık çok güzel olmuş site darısı başıma
    Sağolasın kardeşim