Konu
Emo Türk
09-09-2009, 13:04:57
#20
teknoali
hocam , bence tema hiç olmamış. daha karamsarlık anlamında siyahi temalar olabilirdi. ama en azından standart emo sitelerinde kullanılan tema değil.
fakat bence bu tema çok canlı.
hayırlısı olması dileğiyle