SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yha shen boshver emo falan naphcan shekerim

en fazla bu kadar yazabiliyorum emoca.
Ben onu bile yazamam sanırım yha bhoşfer sathen sathıjam sitei

teknoali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam , bence tema hiç olmamış. daha karamsarlık anlamında siyahi temalar olabilirdi. ama en azından standart emo sitelerinde kullanılan tema değil.

fakat bence bu tema çok canlı.


hayırlısı olması dileğiyle
Tüm emo siteleri genelde koyu ve artık bıkkınlık gelmiştir diye düşünmüştüm Mavi olan yerler mor olabilir aslında.