• 09-09-2009, 02:04:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, Biz EmoYuq!!!! Yok öyle....!

    umuRsamas tavRımın hasTaSı oLun x)))

    .ιl[»тυякιѕн вєвιѕн«]lι.

    love beni loveYim seNi =)

    aqLıNa qeLiriM aqLıN qiDeR xDxD

    çoq FazLa Trip atıon sözDe DeLiqanLı taqıLıon

    yaPma béé azraİl maRionUn biLe 3 canI vaR x)

    annééé moTor . . baba ökÜüÜüzzz . . kIzımıS tikY oLdU üzgüNüZ xD

    hayatıma ƒön çeqsem düzelir mi ??

    Hepiniz iLeTiLerim qißisiniz SaDece anlık..

    dußLE uqaLaa xP xD EnDopLazMik1haTunum x)

    no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susCan xD

    rock'n coke qibisin Cadır KuraßiLirmiyim + ?

    40 dk ders yAp yAp ßiTmèz .10 dk tenefüs dedikoDuya yeTmez xD

    ßy.Thé.HayaT

    a$k;iLkokuLda k0med!____0rTa 0kuLda trajed!____Lisede DraM____imaM hatiPte haraM..!!
    Hocam sitenden aldım bunları emo nickleriymiş, love beni loveYim seNi Çiçek Abbasın meşhur sev beni seveyim seni ne hale gelmiş
  • 09-09-2009, 02:16:16
    #11
    ahmeTRz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence anlayan birine satın siteyi başlamadan kurtulun bu işgenceden
    Daha sağlam bir tasarım gerekli bence tasarım hakkında fikir istiyorsanız.. Daha iyi bir logo ve siyah ağırlıklı tasarım olabilir. Tarzı pek iyi bilmiyorum ama siyah ağırlıklı diye tahmin ediyorum.

    Kolay gelsin (:
    Emoturk.com'un sahibi 60 lira verdi domaine ama satmadım 80 istedim 20 lira daha vermedi siteyi kurdum inş. zamanla iyi yerlere gelir öyle satarım org uzantısında ki site baya kaliteli sanırım

    Ayrıca

    vates'i tanıyo musunuz acaba? (vedat)
  • 09-09-2009, 02:24:01
    #12
    İzel'i niye banladın?
  • 09-09-2009, 02:26:55
    #13
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzel'i niye banladın?
    Siteyi önceden kurduğumda üye oldu
    Mod olucam vs. dedi
    Dün siteyi yeniden kurdum
    Mod olabilir miyim konu kasıcam dedi
    Bende mod yaptım
    Sonra da siteyi hacklemek istedi
    Bende gerekeni yaptım
  • 09-09-2009, 02:30:27
    #14
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi önceden kurduğumda üye oldu
    Mod olucam vs. dedi
    Dün siteyi yeniden kurdum
    Mod olabilir miyim konu kasıcam dedi
    Bende mod yaptım
    Sonra da siteyi hacklemek istedi
    Bende gerekeni yaptım
    Bak sen şu emoya.
  • 09-09-2009, 02:54:58
    #15
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak sen şu emoya.
    Cezasını çekti ama
  • 09-09-2009, 03:06:14
    #16
    emo evinde beş converse olan saçılı majalı veya fönlü olan ve türkçeyi farklı yazı tipinde kullanılan kişilere emo denir . kısaca =)

    ve siten çok güzel olmuş başarılar ...
  • 09-09-2009, 03:38:13
    #17
    The_Myte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emo evinde beş converse olan saçılı majalı veya fönlü olan ve türkçeyi farklı yazı tipinde kullanılan kişilere emo denir . kısaca =)

    ve siten çok güzel olmuş başarılar ...
    Teşekkür ederim yorumunuz için.

    ahmeTRz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah vates tanıdık geliyor aslında ama çıkaramadım ya :S
    Tamam hocam sanırım sizi başkasıyla karıştırdım
  • 09-09-2009, 05:07:18
    #18
    ahmeTRz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada emoturk.org domaini satışta rakip geliyor sana galiba
    emoturk de baya büyük bi site sanırım sahibi çok yüksek fiyat istiyor almayı düşünüyodum ama malesef bütçem o kadar büyük değil