Bence anlayan birine satın siteyi başlamadan kurtulun bu işgenceden

Daha sağlam bir tasarım gerekli bence tasarım hakkında fikir istiyorsanız.. Daha iyi bir logo ve siyah ağırlıklı tasarım olabilir. Tarzı pek iyi bilmiyorum ama siyah ağırlıklı diye tahmin ediyorum.
Kolay gelsin (:
Emoturk.com'un sahibi 60 lira verdi domaine ama satmadım 80 istedim 20 lira daha vermedi

siteyi kurdum inş. zamanla iyi yerlere gelir öyle satarım

org uzantısında ki site baya kaliteli sanırım
Ayrıca
vates'i tanıyo musunuz acaba? (vedat)