Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi hadi; =) siteni altına döktürmüşsünüz. emo nedir ne değildir. =) şaka bir yana tebrikler güzel bir çalışma.
Hocam hayko cepkin fan ve kajmer.gen.tr var onları dinleyip emo oldum:P

Teşekkür ederim yorumunuz için ayrıca imzanız güzelmiş):

VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş eline sağlık Ramazan kardeşim hayırlı olsun
Eyv. hacı sağolasın inş. daha güzel yapıcam siteyi ama zamana ihtiyacım var