Bende anlamam emodan falan ama site güzel olmuş,
tebrikler.
Teşekkür ederim.
milyon dolarlar verseniz emo sitesi açmam hocam :P kendi düşüncem tabi. site güzel olmuş başarılar.
Hocam valla bende açmam normalde ama satmak için açtım zaten

emo nedir onu bile bilmem