Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende anlamam emodan falan ama site güzel olmuş,

tebrikler.
Teşekkür ederim.

masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
milyon dolarlar verseniz emo sitesi açmam hocam :P kendi düşüncem tabi. site güzel olmuş başarılar.
Hocam valla bende açmam normalde ama satmak için açtım zaten emo nedir onu bile bilmem