adreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site güzel ama emolardan sırf türkçe'yi katletdikleri için nefret ediyorum.
Aslında bi çok sitemde dikkat ediyorum doğru yazılmasına ama sanırım bu sitede mecbur katlanıcaz