• 16-07-2015, 03:24:03
    #37
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oncelikle hayırlı olsun diyerek başlayayım. Düşünce fikir proje gercekten harika gorünüyor. zamanla sistem tam olarak tıkır tıkır işlediğinde harika bir site ve dataya sahip olcaksın yonetici olarak
    Haber kısmı icin eğer ciddi gündemdene haberler düşünüyorsan google news tarzı bir yapı kurdurabilirsin. yani belli sitelerin haberlerini rss lerle otomatik olarak sayfanda gosterebilirsin bu şekilde hem güncel haberler olur sitende hem de elini değmeden yeni güncel haberler rss ler sayesinde sitende gorünür. hem zamandan hem el emeğinden tasarruf edersin. bunu düşünderim. ayrıca bunu yaparsan ve siten tuttugunda google yande ve bingden sonra 3. bir news seceneği olabilrsin

    eğer haber kısmı icin başka fikrin varsa üstteki yazdıklarımı unutabilirsin yine de nacizane benim bir onerim.
    tekrar hayırlı olsun diyorum. kolaylıklar dilerim
    Haber bölümünde seçtiğim ilginç haberler olacak. O yüzden söylediğin gibi kullanılmayacak. Yorumun için teşekkür ederim

    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muadillerine göre zayıf kalmış neresi olmamış konusuna gelirsek ;

    Bir kere javascript kodlarını sayfanın en başından kaldırmayı deneyin hem sizin hem bizim için
    Js , css vb script dosyalarını minify etmeniz gerekiyor sonradan da yapılabilir tabi bunlar.

    Tasarım sade olmuş güzel ama biraz içeriğin zenginleştirilmesi lazım çok sade duruyor çünkü.
    Video başlıklarının altında açıklama yorum sayısı izlenme vb süslemeler olursa kullanıcı arayüzü açısından daha iyi bir izlenim yaratır.
    Tavsiye olarak resim gösteriminde jquery lazy eklentisini kullanın.

    Sayfa yüklenişi/geçişi cidden çok kötü ( Kastettiğim şey ; http://prntscr.com/7sgu0a ) ilk footer önümüze geliyor sonra sağ taraf sonra sol taraf falan bunları css'e döken kişi hallletmeli yada bir loader konulabilir ama tavsiyem css ile düzeltmenizden yana..

    Genel olarak sade olmuş biraz süslenmesi gerekiyor tasarımın.

    Geri - İleri yerine sayfalama linklerini koyarsanız daha iyi olacağını düşünüyorum
    Bazı font boyutları büyük olmuş göze pek hoş gelmiyor.

    Bu liste uzar gider çünkü daha yeni yeni geliştirdiğiniz için eksikler elbet olacaktır ben sadece olması gereken ihtiyaç duyulan şeyleri belirtmek istedim , hayırlı olsun şimdiden.
    Yazdıklarını dikkate alarak sistemde bazı değişiklikler yaptık. Jquery lazy ekledik. Sayfalandırma yaptık ve fontları değiştirdik. Teşekkür ederim.
  • 16-07-2015, 04:17:00
    #38
    Hayırlı olsun hocam..Her zamanki gibi bu projenizde tutar bol şans..
  • 16-07-2015, 15:25:05
    #39
    keşke tam anlamıyla aktif olduktan sonra açsaydınız siteyi. boş bir şekilde açmanız sitenin tutma oranını düşürmüş .

    hayırlı olsun yinede umarım başarılı olur.
  • 16-07-2015, 17:31:35
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hönkür kısmına dikkat birileri fena hönkürmüş...
  • 19-07-2015, 13:44:50
    #41
    tmry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke tam anlamıyla aktif olduktan sonra açsaydınız siteyi. boş bir şekilde açmanız sitenin tutma oranını düşürmüş .

    hayırlı olsun yinede umarım başarılı olur.
    Sitede yüzlerce içerik var boş değil. Tutma konusunda da pek sıkıntı yok. Günlük ortalama 50k ziyaretçi alıyor şu an. Bu şekilde açmanın artısı daha çok. Ziyaretçilerden geri dönüş alıp hemen düzenleme yapıyoruz.
  • 05-08-2015, 15:43:26
    #42
    Üyeliği durduruldu
    KemalEksioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede yüzlerce içerik var boş değil. Tutma konusunda da pek sıkıntı yok. Günlük ortalama 50k ziyaretçi alıyor şu an. Bu şekilde açmanın artısı daha çok. Ziyaretçilerden geri dönüş alıp hemen düzenleme yapıyoruz.
    Öncelikle hayırlı olsun. Tüm sayfaları gezdim de bence tasarım iyi olmuş, zamanla oturacak bir husus bunlar.

    - Yorum yapmak için üye girişini zorunlu tutma derim,
    - Sunucu hızı iyi gayet. Belki benim hızdan da kaynaklanıyor olabilir https://i.hizliresim.com/YlWNpD.png
    - Mobil kısmına önem verirseniz iyi olur, iphone 6 plusta site tam oturmuyor ve kayıyor.

    Hayırlı olsun.
  • 05-08-2015, 15:59:41
    #43
    KocaeliEdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun. Tüm sayfaları gezdim de bence tasarım iyi olmuş, zamanla oturacak bir husus bunlar.

    - Yorum yapmak için üye girişini zorunlu tutma derim,
    - Sunucu hızı iyi gayet. Belki benim hızdan da kaynaklanıyor olabilir https://i.hizliresim.com/YlWNpD.png
    - Mobil kısmına önem verirseniz iyi olur, iphone 6 plusta site tam oturmuyor ve kayıyor.

    Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim.

    Facebook yorumlarını da ilave etmeyi düşünüyoruz ayrı bir alana.

    Sunucu için iyileştirmeleri sürekli olarak yapıyoruz. Önceki problemlemleri giderdik. Başlığı açtığım zaman dilimi içinde biraz da saldırı alıyorduk. Onun getirdiği de bir yavaşlık vardı.

    Mobil konusunda kayma ile ilgili problemi arkadaşlarıma ileteceğim.
  • 05-08-2015, 16:13:48
    #44
    Ne kadar kazanıyorsunuz acaba? Ya da bu sistemi ne kadara yapıyorlar? Valla imrenmiyorum desem yalan olur kısa sürede büyük kitlelere ulaşıyorsunuz biz de 4-5 ayda 400 tekil organik hit ancak. PM ile beni aydınlatır mısınız?
  • 05-08-2015, 16:17:18
    #45
    Üyeliği durduruldu
    SoftCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar kazanıyorsunuz acaba? Ya da bu sistemi ne kadara yapıyorlar? Valla imrenmiyorum desem yalan olur kısa sürede büyük kitlelere ulaşıyorsunuz biz de 4-5 ayda 400 tekil organik hit ancak. PM ile beni aydınlatır mısınız?
    Ben aydınlatayım, Sosyal Medya gücü. Facebook'ta Kemal Ekşioğlu gibi bir sayfan varsa bu hitte kısa sürede ulaşmak çokta zor değil