KocaeliEdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun. Tüm sayfaları gezdim de bence tasarım iyi olmuş, zamanla oturacak bir husus bunlar.

- Yorum yapmak için üye girişini zorunlu tutma derim,
- Sunucu hızı iyi gayet. Belki benim hızdan da kaynaklanıyor olabilir https://i.hizliresim.com/YlWNpD.png
- Mobil kısmına önem verirseniz iyi olur, iphone 6 plusta site tam oturmuyor ve kayıyor.

Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim.

Facebook yorumlarını da ilave etmeyi düşünüyoruz ayrı bir alana.

Sunucu için iyileştirmeleri sürekli olarak yapıyoruz. Önceki problemlemleri giderdik. Başlığı açtığım zaman dilimi içinde biraz da saldırı alıyorduk. Onun getirdiği de bir yavaşlık vardı.

Mobil konusunda kayma ile ilgili problemi arkadaşlarıma ileteceğim.