• 13-07-2015, 20:09:05
    #10
    Tasarım kötü duruyor daha iyi, profesyonel şeyler beklerdim senden.
  • 13-07-2015, 20:13:16
    #11
    Rudborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,
    Kemal seni forumda bulabileceğimi düşünmüyordum Projelerini arkadaşımdan duyuyordum ama ilk defa senden gördüm Bence biraz daha geliştirtmelisin. Çok boş kalmış tasarımı. Header menü gayet hoş durmuş fakat gerçekten çok boş.
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım kötü duruyor daha iyi, profesyonel şeyler beklerdim senden.
    Tasarım üzerinde halen değişiklik yapıyoruz. Bazı bölümlerin aktif olmaması sebebiyle yan bloklar boş. O da biraz etkiliyor. Yorumlarınızı dikkate alacağım.
  • 13-07-2015, 20:14:51
    #12
    videoların kadar iyi değil site.

    berbat ötesi.
  • 13-07-2015, 20:19:09
    #13
    Hayırlı olsun bir sen bir de Cezmi Kalorifer iyisiniz
  • 13-07-2015, 20:20:13
    #14
    Siteye giremedim kardeşim.
  • 13-07-2015, 20:22:11
    #15
    qcrrs22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bir sen bir de Cezmi Kalorifer iyisiniz
    Cezmi kalorifer alkışlarla yaşıyorumdaki videoları alıyor pek yaptığı bir şey yok
  • 13-07-2015, 20:26:00
    #16
    Site Ölü gibi. Sıkıldım Çıktım. Hemen. Aşırı Ağır. Saglam Bir makina Bulmanız Lazım Acilen Hemen.
  • 13-07-2015, 20:34:38
    #17
    Site kötü olmuş Kemal abi
  • 13-07-2015, 20:38:25
    #18
    Kemal hocam şuana kadar forumda olduğundan haberim yoktu. Site on numara olmuş. Hayırlı olsun.