Rudborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,
Kemal seni forumda bulabileceğimi düşünmüyordum Projelerini arkadaşımdan duyuyordum ama ilk defa senden gördüm Bence biraz daha geliştirtmelisin. Çok boş kalmış tasarımı. Header menü gayet hoş durmuş fakat gerçekten çok boş.
AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım kötü duruyor daha iyi, profesyonel şeyler beklerdim senden.
Tasarım üzerinde halen değişiklik yapıyoruz. Bazı bölümlerin aktif olmaması sebebiyle yan bloklar boş. O da biraz etkiliyor. Yorumlarınızı dikkate alacağım.