KemalEksioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitede yüzlerce içerik var boş değil. Tutma konusunda da pek sıkıntı yok. Günlük ortalama 50k ziyaretçi alıyor şu an. Bu şekilde açmanın artısı daha çok. Ziyaretçilerden geri dönüş alıp hemen düzenleme yapıyoruz.
Öncelikle hayırlı olsun. Tüm sayfaları gezdim de bence tasarım iyi olmuş, zamanla oturacak bir husus bunlar.

- Yorum yapmak için üye girişini zorunlu tutma derim,
- Sunucu hızı iyi gayet. Belki benim hızdan da kaynaklanıyor olabilir https://i.hizliresim.com/YlWNpD.png
- Mobil kısmına önem verirseniz iyi olur, iphone 6 plusta site tam oturmuyor ve kayıyor.

Hayırlı olsun.