Paylaşman | Kemal Ekşioğlu
90
●7.180
- 03-10-2015, 01:00:43Adx ile problem olmuyor.hayalifenomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2015, 01:29:00Paylaşman'ı da marka yapmak içinSelanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2015, 17:16:38Dostum projeyi kendi adım olan domain ile yapamazdım.Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2015, 17:23:10Yukarıda yazan arkadaşa sormak isterim onedio ilk çıktığında kaç araması vardı? Burada amaç zaten benim ismimle arasinlar değil burada bu sitenin konseptine uygun bir isim bulmuşlar. Zaten ana hit kaynağı paylaşımlardan gelecek aramalardan oo kadar geleceğini tahmin etmiyorum. Ancak onedio gibi haber sitelerinde bile eğlence köşelerinde yer edinirse ancak o zaman paylasman diye arama gelir. Ya direk konu başlığıyla sıralamaya girecek ya da onedio tarzında sosyal medya ile ki bunu zaten başarması zor bile değil.
Kolay gelsin. - 04-10-2015, 01:15:38merhaba hocam. Mesaj kutunuz dolu. Bir konuda görüşmek istiyorum sizinleKemalEksioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
