Paylaşman | Kemal Ekşioğlu - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paylaşman | Kemal Ekşioğlu
90
●
7.180
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Paylaşman | Kemal Ekşioğlu
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
08-08-2015, 01:04:45
#64
ismail.diler
ailecek izliyoruz facebook paylasimlarinizi
HTC Desire HD cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
08-08-2015, 02:05:51
#65
KemalEksioglu
ismail.diler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ailecek izliyoruz facebook paylasimlarinizi
HTC Desire HD cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Teşekkürler
08-08-2015, 03:18:05
#66
depresanz
login sayfasında mcafee uyarı verdi
şifremi unuttum ama mailime nasıl isteyeceğimi bulamadım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:18:05 -->-> Daha önceki mesaj 03:14:30 --
ayrıca anasayfayı kutulu stil yapabilirsiniz
08-08-2015, 04:16:12
#67
KemalEksioglu
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
login sayfasında mcafee uyarı verdi
şifremi unuttum ama mailime nasıl isteyeceğimi bulamadım
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:18:05 -->-> Daha önceki mesaj 03:14:30 --
ayrıca anasayfayı kutulu stil yapabilirsiniz
mcafee ne uyarısı verdi acaba?
08-08-2015, 04:22:36
#68
depresanz
tekrar uyarı vermedi, ekranın üstünde bir bar vardı sadece, güvensiz bağlantı gibi birşey diyordu
08-08-2015, 14:11:03
#69
KemalEksioglu
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tekrar uyarı vermedi, ekranın üstünde bir bar vardı sadece, güvensiz bağlantı gibi birşey diyordu
Yine de kontrol ettiriyorum. Teşekkürler.
08-08-2015, 14:25:45
#70
depresanz
şifremi unuttum kısmı neredeydi?
11-08-2015, 18:12:06
#71
tosunkaya
bakalım
03-10-2015, 00:49:02
#72
hayalifenomen
Sol tarafta kayan Adsense reklamı var. Bu kurallara uygun mu?
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler