tmry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke tam anlamıyla aktif olduktan sonra açsaydınız siteyi. boş bir şekilde açmanız sitenin tutma oranını düşürmüş .

hayırlı olsun yinede umarım başarılı olur.
Sitede yüzlerce içerik var boş değil. Tutma konusunda da pek sıkıntı yok. Günlük ortalama 50k ziyaretçi alıyor şu an. Bu şekilde açmanın artısı daha çok. Ziyaretçilerden geri dönüş alıp hemen düzenleme yapıyoruz.