• 15-03-2008, 02:01:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel şuan ki.diğerinden iyi
  • 15-03-2008, 02:04:33
    #20
    Ufuk bey arkaplanın boyu sayfayı kapsamadığı için 2 ek parça gibi kötü gözüküyor. Onu tek parça gibi gösterirseniz gayet şık olacak.
  • 15-03-2008, 02:15:57
    #21
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk bey arkaplanın boyu sayfayı kapsamadığı için 2 ek parça gibi kötü gözüküyor. Onu tek parça gibi gösterirseniz gayet şık olacak.

    O zaman alt kısım bembeyaz oluyor ve ortadaki ana tablo ayırt edilemiyor.

    o yüzden o arkaplanını eledim şimdilik.

    şuanki çok iyi.
  • 15-03-2008, 02:27:28
    #22
    Evet şu anki bencede çok iyi.
  • 15-03-2008, 02:33:43
    #23
    Misafir
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şu anki bencede çok iyi.
    göz var kardeşim, arkaplan sayfanın kalitesini ve ciddiyeti bozuyor.

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür bir arka plan yapayım ?
    arkaplanı sayfa rengine göre yapabilirsin ufuk, resim gitmez bu siteye.. bende bakayım bi nasıl birşey olur ona göre yazarım..
  • 15-03-2008, 02:55:14
    #24
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz var kardeşim, arkaplan sayfanın kalitesini ve ciddiyeti bozuyor.



    Eve göz var. Hosting sitesine janjanlı birseye gerek yok. Gri ince cizgili güzel sade bir arkaplan olmuş. Sen beğenmemiş olmayabilirsin ama ben beğendim. Ayrıca böyle "göz var" şeklinde hitab şeklin hoş olmamıs güzel kardesim.
  • 15-03-2008, 03:00:57
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoş olmuş.
    Menü'de Türkçe karakterleri düzgün kullanırsanız daha güzel olur
  • 15-03-2008, 10:07:46
    #26
    Kurumsal Üye
    Bence bu haliyle gayet güzel
  • 15-03-2008, 10:16:15
    #27
    Bu web sitesi Mozilla Firefox uyumlu hazırlanmış olup,en iyi arayüzü Mozilla Firefox browseri ile verecektir.Diğer browserlar ile sitemizde yaşadığınız problemlerden firmamız sorumlu değildir.

    muhaha