Konu
htservers.net
15-03-2008, 02:04:33
#20
Ferraconn
Ufuk bey arkaplanın boyu sayfayı kapsamadığı için 2 ek parça gibi kötü gözüküyor. Onu tek parça gibi gösterirseniz gayet şık olacak.