htservers.net - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
htservers.net
40
●
2.154
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
htservers.net
1
2
3
4
5
15-03-2008, 01:19:02
#10
DaRKTuRK
çok hoş tasarım olmuş
15-03-2008, 01:33:06
#11
HoST13
iede hata vermese birde çok daha güzel olacak bence
15-03-2008, 01:35:31
#12
Onurss
Kurumsal Üye
Logo hariç herşey güzel
Başarılar..
15-03-2008, 01:36:06
#13
kaantukek
Misafir
tasarım çok güzel ancak arkaplan cıvıtıyor
arkaplan uymamış bu güzel tasarıma.
15-03-2008, 01:46:41
#14
Ufuk Gedik
ne tür bir arka plan yapayım ?
15-03-2008, 01:48:45
#15
My_X
Üyeliği durduruldu
bi planı bırakta o kız kim
şakaydı bu arka planı mavi üst taraflar koyu aşağı doğru renk açılsın. noktalı şekilde de olabilir.
15-03-2008, 01:50:16
#16
Ferraconn
Gri tonlarda, ince çizgili bir arka plan güzel olur.
15-03-2008, 01:55:24
#17
scopus
arkaplan pek güzel olmamış gibi
15-03-2008, 01:58:04
#18
Ufuk Gedik
şimdiki arkaplan nasıl ?
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler