• 15-03-2008, 01:19:02
    #10
    çok hoş tasarım olmuş
  • 15-03-2008, 01:33:06
    #11
    iede hata vermese birde çok daha güzel olacak bence
  • 15-03-2008, 01:35:31
    #12
    Kurumsal Üye
    Logo hariç herşey güzel Başarılar..
  • 15-03-2008, 01:36:06
    #13
    Misafir
    tasarım çok güzel ancak arkaplan cıvıtıyor
    arkaplan uymamış bu güzel tasarıma.
  • 15-03-2008, 01:46:41
    #14
    ne tür bir arka plan yapayım ?
  • 15-03-2008, 01:48:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bi planı bırakta o kız kim şakaydı bu arka planı mavi üst taraflar koyu aşağı doğru renk açılsın. noktalı şekilde de olabilir.
  • 15-03-2008, 01:50:16
    #16
    Gri tonlarda, ince çizgili bir arka plan güzel olur.
  • 15-03-2008, 01:55:24
    #17
    arkaplan pek güzel olmamış gibi
  • 15-03-2008, 01:58:04
    #18
    şimdiki arkaplan nasıl ?