• 15-03-2008, 01:01:10
    #1
    HTServers Networks : Kiralık Sunucular-Linux Server-Windows Server-Alternatif Projeler Çözüm Merkezi

    şablon ve tasarım olarak nasıl sizce?

    ana sayfa yeni bitti,bazı linkleri yapmadım daha.

    yorumlarınızı bekliyorum ve buna göre değişiklik yapabilmem söz konusu.

    üstteki css menü berbat diyebilirsiniz fakat en uyumlu bu hale getirebildim.

    bildiğiniz güzel bir css menü var ise ayarlarım

    haydi bakayım yorumlar.iyi kötü farketmez.
  • 15-03-2008, 01:02:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sade ve hoş olmuş
  • 15-03-2008, 01:06:01
    #3
    Misafir
    Tasarımı çok beğendim , kaliteyi bizde keşfedin yazılı banner siteye ayrı bi hava katıyo..

    Dipnot: Logo biraz daha büyük olabilir , best managed service yazısı zorla okunuyo
  • 15-03-2008, 01:07:39
    #4
    Sade ve ciddi olmuş. Olamsı gereken gibi. Yani güzel
  • 15-03-2008, 01:07:57
    #5
    Alıntı
    Dipnot: Logo biraz daha büyük olabilir , best managed service yazısı zorla okunuyo
    site çok güzel ama aksine bende logo olmamış diyecem
  • 15-03-2008, 01:10:54
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kız çok güzel
    şaka bi yana harbiden logodaki yazı zor okunuyor..biraz büyük olabilir.
    bunun yanı sıra bg.jpg o tasarımın renklerine pek uymamış gibi geldi bana mavi-beyaz karışımı birşey olursa daha iyi olur diye düşünüyorum..
  • 15-03-2008, 01:11:12
    #7
    Hoş olmuş, kız tatlıymış
  • 15-03-2008, 01:11:58
    #8
    logo yu düzenlerim gece içinde psd si var.
  • 15-03-2008, 01:14:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Logoya daha güzel bir kIz koyabilirdin

    güzel olmuş