şablon ve tasarım olarak nasıl sizce?
ana sayfa yeni bitti,bazı linkleri yapmadım daha.
yorumlarınızı bekliyorum ve buna göre değişiklik yapabilmem söz konusu.
üstteki css menü berbat diyebilirsiniz fakat en uyumlu bu hale getirebildim.
bildiğiniz güzel bir css menü var ise ayarlarım

haydi bakayım yorumlar.iyi kötü farketmez.
