Konu
htservers.net
15-03-2008, 01:10:54
#6
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kız çok güzel
şaka bi yana harbiden logodaki yazı zor okunuyor..biraz büyük olabilir.
bunun yanı sıra bg.jpg o tasarımın renklerine pek uymamış gibi geldi bana mavi-beyaz karışımı birşey olursa daha iyi olur diye düşünüyorum..