kız çok güzel
şaka bi yana harbiden logodaki yazı zor okunuyor..biraz büyük olabilir.
bunun yanı sıra bg.jpg o tasarımın renklerine pek uymamış gibi geldi bana mavi-beyaz karışımı birşey olursa daha iyi olur diye düşünüyorum..