HTServers Networks : Kiralık Sunucular-Linux Server-Windows Server-Alternatif Projeler Çözüm Merkezi
şablon ve tasarım olarak nasıl sizce?
ana sayfa yeni bitti,bazı linkleri yapmadım daha.
yorumlarınızı bekliyorum ve buna göre değişiklik yapabilmem söz konusu.
üstteki css menü berbat diyebilirsiniz fakat en uyumlu bu hale getirebildim.
bildiğiniz güzel bir css menü var ise ayarlarım
haydi bakayım yorumlar.iyi kötü farketmez.