• 15-03-2008, 10:20:44
    #28
    Üyeliği durduruldu
    hatun çok iyi, sizin ajansta ne zamandır reklam projelerinizde çalışyor acaba ?
    bize de gelsin
  • 15-03-2008, 14:50:57
    #29
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatun çok iyi, sizin ajansta ne zamandır reklam projelerinizde çalışyor acaba ?
    bize de gelsin
    goddady nin hatunu varsa bizimde var etkiye tepki
  • 15-03-2008, 14:56:29
    #30
    eski tasarım daha güzeldi demeden geçemiyecem gerçekten

    buda hoş ama logo olmamış bence
  • 15-03-2008, 15:02:10
    #31
    CekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski tasarım daha güzeldi demeden geçemiyecem gerçekten

    buda hoş ama logo olmamış bence
    eski anasayfa tasarımı portal gibi duruyordu bence.böyle sağda solda standart tablolar.

    bu göze daha iyi hitap ediyor.
  • 15-03-2008, 15:05:08
    #32
    güzel güzel, kız dahada güzelleştiriyo (siteye girince ilk kız gözüme çarptı)

    sade ve hoş olmuş
  • 15-03-2008, 15:53:04
    #33
    Üyeliği durduruldu
    kız gibi site olmuş hayırlı olsun inş. işlerinide açar böylelikle.
  • 15-03-2008, 18:58:12
    #34
    Birinin gözü kaldı heralde kızda
    saldırı geliyor.
  • 15-03-2008, 19:03:17
    #35
    Üyeliği durduruldu
    kızı göremedim daha :P
    site açılmıyor saldırıdan herhalde
  • 15-03-2008, 19:37:07
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinin gözü kaldı heralde kızda
    saldırı geliyor.
    geçmiş olsun

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...engelleme.html

    bu işine yarar belki