CekHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski tasarım daha güzeldi demeden geçemiyecem gerçekten

buda hoş ama logo olmamış bence
eski anasayfa tasarımı portal gibi duruyordu bence.böyle sağda solda standart tablolar.

bu göze daha iyi hitap ediyor.