htservers.net
40
●2.154
- 15-03-2008, 02:15:57Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman alt kısım bembeyaz oluyor ve ortadaki ana tablo ayırt edilemiyor.
o yüzden o arkaplanını eledim şimdilik.
şuanki çok iyi. - 15-03-2008, 02:33:43Misafirgöz var kardeşim, arkaplan sayfanın kalitesini ve ciddiyeti bozuyor.Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkaplanı sayfa rengine göre yapabilirsin ufuk, resim gitmez bu siteye.. bende bakayım bi nasıl birşey olur ona göre yazarım..Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-03-2008, 02:55:14kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eve göz var. Hosting sitesine janjanlı birseye gerek yok. Gri ince cizgili güzel sade bir arkaplan olmuş. Sen beğenmemiş olmayabilirsin ama ben beğendim. Ayrıca böyle "göz var" şeklinde hitab şeklin hoş olmamıs güzel kardesim.