Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufuk bey arkaplanın boyu sayfayı kapsamadığı için 2 ek parça gibi kötü gözüküyor. Onu tek parça gibi gösterirseniz gayet şık olacak.

O zaman alt kısım bembeyaz oluyor ve ortadaki ana tablo ayırt edilemiyor.

o yüzden o arkaplanını eledim şimdilik.

şuanki çok iyi.