Ufuk bey arkaplanın boyu sayfayı kapsamadığı için 2 ek parça gibi kötü gözüküyor. Onu tek parça gibi gösterirseniz gayet şık olacak.
O zaman alt kısım bembeyaz oluyor ve ortadaki ana tablo ayırt edilemiyor.
o yüzden o arkaplanını eledim şimdilik.
şuanki çok iyi.