kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
göz var kardeşim, arkaplan sayfanın kalitesini ve ciddiyeti bozuyor.



Eve göz var. Hosting sitesine janjanlı birseye gerek yok. Gri ince cizgili güzel sade bir arkaplan olmuş. Sen beğenmemiş olmayabilirsin ama ben beğendim. Ayrıca böyle "göz var" şeklinde hitab şeklin hoş olmamıs güzel kardesim.