• 11-03-2009, 19:17:49
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Kumo'nun Google'a Rakip olması gibi,

    Kumo Fan Webmaster Forumu 'unda r10'a rakip olması söz konusu olabilirmi

    Yoksa hayal dünyasındamı yaşıyoruz ?

    Biliyorsunuz ki, bu yıl sonuna doğru, Microsoft kumo.com u açacak.

    Webmaster'lar ve internet kullanıcıları için büyük bir alternatif olabileceğine inanıyorum..

    Adsense gibi reklam sponsorluğu yapacağınıda duydum.

    Ne dersiniz ? Google'dan sıkıldıkmı artık ?
  • 11-03-2009, 19:20:14
    #2
    edit
  • 11-03-2009, 19:21:44
    #3
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar özenti olmayın ya.Sloganını çaldığınız siteden farklı bir sitede tanıtabilirdiniz.
    İlginç bir yorum.

    Webmaster Forumu r10'a özel bir slogan'da benmi bilmiyorum ?
  • 11-03-2009, 20:29:54
    #4
    Google'a rakip çıkamaz. Kumo'ya yönelen siteler google'dan ufak bir fırça yiyince geri döneceklerdir tek tek. Yıllardır tartışılmaz en iyi arama motoruna karşı Microsoft ? Ayrıca kuyruk acısı (Yahoo) olan Microsoft..

    Site hakkında kendi düşüncelerinden birisi (Yoksa hayal dünyasındamı yaşıyoruz ?) doğru bence..
  • 12-03-2009, 01:45:23
    #5
    avenue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'a rakip çıkamaz. Kumo'ya yönelen siteler google'dan ufak bir fırça yiyince geri döneceklerdir tek tek. Yıllardır tartışılmaz en iyi arama motoruna karşı Microsoft ? Ayrıca kuyruk acısı (Yahoo) olan Microsoft..
    Site hakkında kendi düşüncelerinden birisi (Yoksa hayal dünyasındamı yaşıyoruz ?) doğru bence..
    Yorumun için teşekkür ederim
    Fakat google adsense gibi bir sistemleri olacağı hakkında duyum aldım.Webmaster'ların ilgisini çekeceğini düşünüyorum bu yol ile..Belki google'i al aşağı edemesede, etkiler diye düşünüyorum..
  • 12-03-2009, 01:51:10
    #6
    "kumo" yu Türkiye'den kullanan olursa neden olmasın sitelemizi kumo'ya da uyumlu yapabiliriz.

    ya da google'dan ban yiyenler için iyi bir alternatif olur kumo'ya kasarlar.

    forumunuz hayırlı olsun. inşallah istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. r10 a şu anda değil ama ileride umarım rakip olursunuz

    başarılar..
  • 12-03-2009, 01:55:17
    #7
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "kumo" yu Türkiye'den kullanan olursa neden olmasın sitelemizi kumo'ya da uyumlu yapabiliriz.
    ya da google'dan ban yiyenler için iyi bir alternatif olur kumo'ya kasarlar.
    forumunuz hayırlı olsun. inşallah istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. r10 a şu anda değil ama ileride umarım rakip olursunuz
    başarılar..
    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim

    Okuduğum ve araştırdığım kadarıyla, Kumo gerçekten google'dan cok farklı bir algoritma ile geliyor.Farkı kullanmadan, görmeden anlayamayız tabi..Ama içimden bir his, bu sefer birşeyler olacakta google gerçekten zedelenecek gibi geliyor..
    Son zamanlarda google'da yapılan hatalardan dolayı, çoğu webmaster'in canı yandı adsense olayında..Dediğim gibi reklam sponsorluğu olayı gerçekten olursa, iyi yerlere gelebilir diye düşünüyorum..

    Tek merak ettiğim, nasıl bir algoritması olacak...

    Saygılarımla.
  • 12-03-2009, 02:41:10
    #8
    Google sitemi banlasa bile kumo, yahoo vs. kasmam, google'ın banladığı siteye kumo 13123123k hit yollasa bile bişeye yaramaz, çünkü; google banladı, adı bile yetiyo.

    Ayrıca google'ın batmasını istiyo gibisin ama google batarsa webmasterların %90'ı kalpten gider.
    Buna kim sevinir ?
    Tamindir, İnndir, Mynet, Gezginler, E-kolay gibi siteler.
    Çünkü; bilgisayar kullanıcılarının aklında yıllanmış siteler kalır. Zaten hitin %97'sini google yolluyo.

    Ama google artık vazgeçilmez, klavyen, işlemcin gibi olmazsa olmaz. Google artık kalıplaştı.
    Gel yol yakınken vazgeç bu sevdadan, zararın neresinden dönülürse kardır.
  • 12-03-2009, 02:49:23
    #9
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google sitemi banlasa bile kumo, yahoo vs. kasmam, google'ın banladığı siteye kumo 13123123k hit yollasa bile bişeye yaramaz, çünkü; google banladı, adı bile yetiyo.
    Ayrıca google'ın batmasını istiyo gibisin ama google batarsa webmasterların %90'ı kalpten gider.
    Buna kim sevinir ?
    Tamindir, İnndir, Mynet, Gezginler, E-kolay gibi siteler.
    Çünkü; bilgisayar kullanıcılarının aklında yıllanmış siteler kalır. Zaten hitin %97'sini google yolluyo.
    Ama google artık vazgeçilmez, klavyen, işlemcin gibi olmazsa olmaz. Google artık kalıplaştı.
    Gel yol yakınken vazgeç bu sevdadan, zararın neresinden dönülürse kardır.
    Öyle bir demişsin ki, sanki kumo'yu ben açıyorum

    Google dediğin gibi kalıplaşmış artık, fakat kumo alternatiflerin en büyüğü olabilir diye düşünüyorum.Forum'da aratırsanız, Webmaster'ların çoğu ciyak ciyak google in artık bu işlerde tek olmamasını çığırıyor

    Sitemizdede yazdığımız gibi, kumo gerçekten farklı bir algoritma yapısıyla geliyor.Bu algoritma insanların hoşuna giderse, ki gidecek gibi gözüküyor..

    Vay google'in haline

    Şuan insanların geneli, explorer başlangıç sayfasını google.com yapıyor.
    Peki bu durumda Google'in Kalıplaşması normal değilmi?