"kumo" yu Türkiye'den kullanan olursa neden olmasın sitelemizi kumo'ya da uyumlu yapabiliriz.

ya da google'dan ban yiyenler için iyi bir alternatif olur kumo'ya kasarlar.

forumunuz hayırlı olsun. inşallah istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. r10 a şu anda değil ama ileride umarım rakip olursunuz

başarılar..