"kumo" yu Türkiye'den kullanan olursa neden olmasın

sitelemizi kumo'ya da uyumlu yapabiliriz.
ya da google'dan ban yiyenler için iyi bir alternatif olur

kumo'ya kasarlar.
forumunuz hayırlı olsun. inşallah istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. r10 a şu anda değil ama ileride umarım rakip olursunuz
başarılar..